ראשי » מדריכים » מפת אתר בחינם – אלו הכלים שיאפשרו לכם ליצור מפות אתר בחינם

מפת אתר בחינם – אלו הכלים שיאפשרו לכם ליצור מפות אתר בחינם

בעולם בניית האתרים, יש כלים רבים שעוזרים לאנשי המקצוע בתחום. כלים המביאים לידי ביטוי את כל הצרכים והדרישות שלכם, באופן הנכון ביותר. שילוב כוחות של ידע בעולם התכנות. לצד הבנה של מערכת הקידום האורגני של גוגל והיכולת ליצור מפת אתר בחינם בקלות. אלו יוצרות את סביבת הגלישה הנכונה ביותר ללקוחות העתידיים שלכם.

יחד עם זאת, כאשר קיימת האפשרות לבחור מפת אתר בחינם מהאינטרנט. ולחסוך לעצמכם השקעה של זמן ומשאבים. אתם רוצים להבטיח שאתם בוחרים את המפה שתספק את הצרכים של האתר שלכם, גם אם יש צורך לבצע התאמות ושינויים במבנה האתר שלכם.

החשיבות של מפה לאתר לעבודה המקצועית שלכם

מפת אתר היא כלי טכני שתפקידו הוא להציג את המבנה של כל דפי האתר השונים, כולל הקשרים בין דפי האתר, בצורה היררכית. מפת אתר יכולה להיות מסמך טקסט או עמוד אינטרנט המתאר את מבנה האתר. זאת בהתאם לדרישות שלכם ובהתאם לצרכים של האתר אותו אתם מקימים. 

העקרון החשוב ביותר בהתאמה של מפת אתר הוא השמירה על סדר תצוגה היררכי. מפה זו מציגה עמודי האתר מעמוד הבית ועד לאחרונת הקטגוריות. חשוב להבין, המשמעות של עמוד אתר היא לא רק כלפי חוץ, ללקוחות שלכם, אלא גם אל מול מנוע החיפוש של גוגל. חלק מתהליך הבחינה של Google כדי להגדיר קידום אורגני בעמודי התוצאות מתבסס על השימוש במפת האתר שלכם. כך שאתם לא רוצים לעלות לאוויר אתר מבלי שיש לכם מפת אתר מוצגת לראווה כבר ביום הפעילות הראשון שלכם.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

איך למצוא מפת אתר בחינם באינטרנט?

אף על פי שאפשר תמיד לרכוש מפת אתר מבונה אתרים מקצועי או לבנות את מפת האתר שלכם. זאת תוך כדי תהליך ההקמה של האתר, לפעמים אין מספיק יכולות לבצע את התהליך בעצמכם. ועל כן, אתרי אינטרנט רבים מציעים תבניות להקמת sitemap.xml בחינם. שאותן אתם יכולים לעצב כראות עיניכם. התבניות הללו יכולות להישמר גם בצורת טקסט וגם לעלות לאתר האינטרנט כעמוד בתוך האתר. כך שיש לכם גמישות יחסית גדולה. תיתנתן לכם האפשרות להרחיב את מפת האתר עם ההתרחבות של עמודי האתר השונים.

קבלו 5 אתרים שיעזרו לכם ליצור מפת אתר בחינם:

  1. xml-sitemaps.com
  2. gloomaps.com
  3. xmlsitemapgenerator.org
  4. octopus.do
  5. sureoak.com

התאמת מפת האתר לצרכי האתר שלכם

כאמור, ההתאמה של מפת אתר בחינם היא אפשרית וראלית לגמרי. והיא לא כרוכה בעבודה קשה מידי מבחינתכם. גם אם אין לכם ניסיון בהקמת אתרים ומעולם לא הבנתם את החשיבות של מפת אתר. אתם עדיין יכולים לקחת את השליטה באתר האינטרנט שלכם לידיים שלכם ולבצע את הפעולות הדרושות לטיפול מקצועי באתר שלכם, ללא כל קושי. בה בעת, חשוב לזכור שההתפתחות הטבעית של אתר האינטרנט שלכם, והכניסה של עמודי מוצר חדשים וחדישים. זאת מחייבת אתכם לבצע עדכון מידי של מפת האתר. ועל כן, כדאי ליצור הרגלי עבודה המקדמים את הבנייה של מפת האתר לצד הבנייה של האתר עצמו. כל עמוד שאתם בונים, נכנס במקביל למפת האתר. עם סיום עבודות השדרוג, אתם מעלים גם את העמודים החדשים וגם את מפת האתר לרשת. כך שגוגל תוכל למקם אתכם בדירוגים הנכונים ביותר. גם הלקוחות שלכם יוכלו למצוא את דרכם באתר בקלות וביעילות כדי לשפר את אחוזי ההמרה שלכם.