ראשי » טיפים » מחקר מילות מפתח חינם – טיפים חשובים לקידום אתרים

מחקר מילות מפתח חינם – טיפים חשובים לקידום אתרים

יצירת התנאים האולטימטיביים לתהליך קידום אתרים, על כמה וכמה פרמטרים מאוד חשובים לאורך הדרך. המפתח המרכזי להצלחת תהליך קידום אתרים, הוא במקרים רבים החיפוש אחרי מילות מפתח איכותיות. כמובן שזה משולב יחד עם הכרות עם דפוסי החשיבה של הלקוחות שלכם. לכן, כאשר אתם מבצעים מחקר מילות מפתח חינם, כדאי לבחון לעומק את הפעולות שלכם לעומק. וכמובן לעבוד על פי ארבעת הטיפים הבאים.

מילת מפתח שמסייעת בתמקדות בנישה אחת

חשוב להתחיל בקטן, למרות שהאינסטינקטים שלכם יאמרו לכם לפנות למילות חיפוש חזקות מאוד. מילים עם מאות אלפי חיפושים מידי חודש. עבודה מקצועית על תהליך מחקר מילות מפתח היא עבודה ממוקדת מטרה. מילים שבהן יש תחרות עזה על תשומת הלב של הלקוח, הן מילות מפתח שיהיה לכם קשה מאוד להתברג בהם. התהליך כולו יכול לקחת חודשים ארוכים. לכן, כדי להגיע לעמוד תוצאות החיפוש הראשון של גוגל, אתם יכולים לבחור מילות מפתח ארוכות זנב (long tail). מילים אלו מתארות בצורה מדויקת את הנישה שבה אתם פועלים או את המיקום של בית העסק שלכם. מילות המפתח הללו יכולות להיות תשובות לשאלות נפוצות של הלקוחות שלכם או תיאורים מפורטים של המוצרים שאתם מוכרים. כך או כך, חשוב שהמילים האלו יתקשרו לתוכן באתר שלכם בקלות ובטבעיות.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

מחקר מילות מפתח מסייע ביצירת תוכן ייחודי

כדי למקם את עצמכם בתוצאות החיפוש הראשונות, אתם רוצים לשלב את מילות המפתח שבחרתם בתוך התוכן הכתוב באתר שלכם. האלגוריתם של גוגל עובד על פי שורה ארוכה מאוד של פרמטרים טכניים ומקצועיים. אלו אשר מגדירים מה היא כתיבת תוכן איכותית. בין היתר, מדובר על תוכן מקורי ויצירתי, שפונה ישירות לקהל היעד ומעניין את הלקוחות שלכם. שילוב של מילת המפתח, כפי שבחרתם לאחר מחקר מילות מפתח, צריך להיות שילוב כמה שיותר טבעיים מבחינת טקסט, לוגיקה ותחביר. לכן, עדיף ליצור מאמרים שונים על שאלות מעניינות ללקוח, ובתוכם לשלב את מילת המפתח בצורה טבעית, במקום לבנות מאמר שלם סביב מילת המפתח.

כלי חיפוש חזקים ואמינים

אף על פי שאתם יכולים לבצע מחקר מילים בצורה עצמאית בעזרת מנוע החיפוש של גוגל, כדאי לעשות שימוש בכלים חיצוניים איכותיים ומקצועיים. יחד עם מומחה בתהליך קידום אתרים ממוקד מטרה. נכון להיום, יש אלפי כלים ברמות איכות ומקצועיות שונות, שפועלים ברחבי הארץ והעולם ונותנים תמיכה מקיפה. תמיכה לאנשי מקצוע אשר עוסקים בתהליך קידום אתרים. ומתוכם אתם צריכים לבחור את הכלי שנותן לכם מידע בצורה המדויקת ביותר. כלי שעוזר לכם לעשות סדר בתהליך מורכב ומאתגר מלכתחילה. אם אתם לא מצליחים לקבל מידע מהכלי שאתם עובדים איתו, אל תהססו לעבור למנוע חיפוש אחר. עד שתמצאו את הדרך הנכונה ביותר מבחינתכם להשיג מילות מפתח חדשות המתאימות לכם.

עבדו בצורה מסודרת

פעמים רבות, בעלי האתרים צעירים משקיעים המון משאבים בחיפוש אחרי מילות מפתח. אך אינם עובדים בצורה מסודרת. התוצאה, יכולה לגרום לכם לעבוד כפול על אותן מילים. מה שיגרום לכם לפספס את המטרה העיקרית. והמטרה ברורה – התקדמות אל עבר עמוד התוצאות הראשון בחיפוש גוגל. בדיוק מהסיבה הזו, אתם רוצים וצריכים לעבוד בצורה מאוד מסודרת. מומלץ לתעד את כל מילות המפתח שבחרתם לעבוד איתם, תאריכים שבהם התייחסתם למילות מפתח האלו (באתר ומחוצה לו). ולהבטיח שאתם מטפלים בכל מילה בצורה הכי מקצועית ומהימנה שיש.