ראשי » נכס דיגטלי » אתר בחינם לעסק – אילו פלטפורמות בניית אתרים חינם ישנן כיום?

אתר בחינם לעסק – אילו פלטפורמות בניית אתרים חינם ישנן כיום?

הקמת אתר אינטרנט היא לא משימה של זבנג וגמרנו. אתם צריכים לשכור שירותים חיצוניים של מומחים, לקנות דומיין ולעבוד עם אנשי עיצוב אתרים. מבחינת עלויות, יש מגבלות ואתגרים רבים במיוחד לעסקים צעירים. מה שגורם לאנשים רבים לחפש אופציות בניית אתר בחינם לעסק. היום ישנן פלטפורמות לבניית אתרים חינם שמציעות לכם פתרונות שמתאימים לעסקים זעירים. במאמר הקרוב נציג לכם את הפלטפורמות המרכזיות ביותר בתחום.

הקמת אתר בחינם לעסק היא אפשרית בעיקר מפני שישנם תוכנות מפלטפורמות מיוחדות שעוזרות לכם לבצע את המשימה. בין יתר האפשרויות הפלטפורמות המוכרות ביותר בשוק היום הן:

וורדפרס - WordPress

זו היא הפלטפורמה המסחרית לניהול אתרים והקמת אתרים של חברת וורדפרס. תוכנה אשר מבוססת על קוד פתוח ומאפשרת לכם להעלות את האינטרנט ללא הודעות בתוכניות בתשלום. וורדפרס מאפשרת שליטה ברמה גבוהה מאוד בכל הפרמטרים של התוכן. כך שאתם בונים את האתר על בסיס מערכת עריכה נוחה ואינטואיטיבית.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

וויקס - WIX

וויקס היא אחת מהפלטפורמות החדשות יחסית. אבל היא מערכת של צברה פופולריות עצומה בחודשים האחרונים. זוהי מערכת ישראלית שבה אתם יכולים להחליט על מבנה העמודים בתוך האתר. כמו כן, אתם יכולים להחליט על סוגי האלמנטים העיצוביים שישרתו את האתר. המערכת מאפשרת לכם לבחור עיצובים על בסיס סגנונות מיוחדים ולראות בלייב איך העיצוב מתבטא באתר האינטרנט. כמו כן ניתן לבצע התאמה למובייל במהירות ותוך מינימום השקעה של זמן ומשאבים.

וובלי - Weebly

המתחרה הכי חזקה של חברת וויקס היא חברת וויבלי. חברה שמציגה ממשק אלגנטי, אידיאלי למחשבים ניידים ופשוט מאוד לתפעול. מבחינת תוכן יש לכם כל כך הרבה אפשרויות לייצר תכנים ולשדרג את איכות התכנים באתר. כך שתהליך קידום האתרים האורגני יהיה הרבה יותר אפקטיבי. הוספת מצגות, טפסים ורשימות תפוצה. אלו הן פעולת שמתרחשות בלחיצת כפרות אחת. במידה ואתם רוצים להסיר את המודעות במערכת, ניתן לשלם 18$ בחודש, ולשדרג את חבילת השירותים.

123Site

זוהי תוכנה חינמית, המבוססת על פיתוח ישראלי. היתרון הגדול ביותר לשירות של חברת SITE123 הוא האפשרות לקבל תמיכה להקמת אתרים בעברית. גם מבחינה טכנית וגם מבחינת שירות הלקוחות והתקשורת עם צוות החברה. ממשק העבודה עדיין לא מושלם, אבל אתם בהחלט יכולים להתמודד עם האתגרים שבדרך, בצורה טובה. כל מה שצריך לעשות הוא לבצע התאמות קלות ולבחון את תבניות העיצוב מחדש.

גוגל סייטס - Google Sites

הפלטפורמה של גוגל סייט היא פלטפורמה חינמית לגמרי שמאפשרת לבצע בניית אתרים בלי מודעות. זהו שירות בסיסי יחסית, שיכול לתת מענה להקמת אתרים פשוטים. מבחינת הממשק, מדובר על ממשק שנראה כמו תוכנה לעיצוב שקופיות. אבל אתם יכולים לבחור את הפריסה ואת האלמנטים העיצוביים שמאפיינים את האתר שלכם מתוך כמה וכמה תבניות שקיימות כיום. מעבר לכך, ניתן להוסיף אלמנטים של מוצרי גוגל כמו סרטונים צמחים שונים. ובאופן מפתיע לגמרי המערכת אינה מצטיינת ביצירת תנאי קידום אורגני. תגיות האתר נקבעות בצורה אוטומטית על בסיס שמות העמודים. ואין לכם יכול לשנות את התגיות כדי לקבוע מה הם צרכי הקידום של האתר.