ראשי » טיפים » טעויות שגולשים עושים ואיך להתמודד עם זה בעזרת קידום אתרים

טעויות שגולשים עושים ואיך להתמודד עם זה בעזרת קידום אתרים

טעויות שגולשים עושים בקידום אתרים. אחת הטעויות הנפוצות שגולשים עושים כאשר הם מחפשים משהו בגוגל היא שהם מקלידים אותו באותיות עבריות – אבל המקלדת היא על המצב אנגלית דוגמא לכך היא המילה: eruxphy שבעברית הפוכה היא "קרוספיט".

כאשר אנחנו מקדמים את אתר מסוים באופן אורגני, כדאי לנו להיות מודעים לטעויות של הגולשים – כי נוכל לנצל אותן לטובתנו במהלך הפעולות שאנחנו עושים לשיפור קידום אורגני של אתר מסוים. טעות נוספת שיכולה לחזור על עצמה היא הקלדה עם טעויות כתיב או כתיב חסר של ביטויים שונים – כמו למשל הקלדה של ביטויים בלי אותיות מסוימות או עם בלבול של סדר האותיות הנכון במילים אחרות.

הטעויות הנפוצות ביותר של גולשים בגוגל?

SEO (או קידום אורגני בעברית) הוא תחום שקיים כבר שנים רבות וככל שגוגל הופך להיות מנוע חיפוש מותחכם יותר כך גם אופן הקידום האורגני של אתרים מתאים את עצמו לתחכום זה. הטעויות הנפוצות ביותר של גולשים בגוגל בעברית הם בעיקר טעויות הקלדה או טעויות אחרות כמו למשל כניסה לאתרים שלא רלוונטיים למה שהם חיפשו או כניסה לאתרי "ספאם" שעיקר המטרה שלהן היא פרסומות.

רוצים להגדיל את הטראפיק לאתר שלכם בעזרת קידום אורגני? השאירו פרטים

כך תתמודדו עם טעויות שגולשים עושים בגוגל בעזרת SEO

כאשר אנחנו מקדמים אתר באופן קידום אורגני, כדאי לנו לשים לב לטעויות של הגולשים ולהתמודד איתם. התמודדות עם טעויות של גולשים בזמן תהליך אורגני של קידום אורגני יכולה להיות פשוטה יותר, כאשר אנחנו נותנים למקדם אתרים מקצועי לקדם את האתר שלנו. מקדמי אתרים מקצועיים מכירים את כל השיטות והטכניקות השונות שיכולות לסייע לנו להתמודד עם האתגרים השונים של קידום אתרים באופן אורגני בגוגל.

להפוך את הלימון ללימונדה או יותר נכון לטראפיק

כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו כדאי לנו ללמוד איך אנחנו יכולים להפוך לימון (טעויות של גולשים בחיפוש בגוגל או תחרות מול המתחרים) ללימונדה. ניצול טעויות הגולשים בגוגל יכול לסייע לנו לקדם באופן טוב יותר את האתר שלנו. כך למשל אנחנו יכולים לנצל טעויות הקלדה נפוצות של גולשים בשביל לקדם את האתר שלנו דווקא בביטויים בכתיב לא נכון או חסר – כפי שהגולשים טועים ומקלידים אותו.

בסופו של דבר, כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו בעזרת מקדמי אתרים מקצועיים אנחנו צריכים להיות יצירתיים. ככל שנגלה יותר יצירתיות בקידום האתר שלנו, כך התוצאות הטובות של הקידום יהיו מהירות ואיכותיות יותר. חשוב לדעת שהקידום האורגני בגוגל של כל אתר הוא תהליך לטווח הארוך וצריך להיות סבלניים עד שמתחילים לראות תוצאות חיוביות בשטח. הקידום של האתר שלנו יהיה תלוי בעיקר בתוכן שיהיה באתר (חשוב לשים לב שאין באתר שלנו תוכן מעותק) ובמערך הקישורים הפנימיים והחיצוניים שיש באתר.